Melekannesi001 merhaba canım banada 12+3 te doktordan çok rica ettik erkeğe benziyo ama değişebilir bu haftalarda dedi çıkıntı var ama kız olup ilerleyen haftalarda gelişip içeride girebiliyor bu çıkıntı demişti sonra biraz daha baktı %80 erkeğe benzetiyorum ben ama ilerleyen haftalarda daha net belli olur dedi acaba gerçekten değişir mi ya eşimde bende önce sağlıklı hayırlı evlat olmasını sonrada içimizden geçen ilk günden beri hep kızdı 🤗 valla bir dahaki muayenede değişir diye umut ediyoruz hep