Hiraumut canım ben dört haftalık hamileyken geçirdim. İlk üç ay düşük riski, son üç ay erken doğum riski yapıyor dedi doktor. İhmal etmeden hemen doktora gidin bence. Bana tek kullanımlık monurol diye bi ilaç verdi. Gece yatmadan içtim iki günde toparladım. Bir de günde en az üç lt su demişti doktorum. Şimdi 18 haftadayım, tekrarladı ben de acile gittim ama antibiyotik vermesine rağmen bi haftadır geçmiyo. O yüzden yarına randevu aldım tekrar kendi doktoruma gideceğim.