FDK2835 onuda yaptım, ev yogurdu,ayranı vs ama geçmiyor kabızlık ta tetikliyormus ,bide aşırı şekerli şeyler tüketmek. Bazen inatçı olur doğumdan sonra geçer dedi doktor ama hap veremedikleri için bu şekilde ağrı sanci yapıyor bebeğe zarar verecek diye korkuyorum.