pink_fairy Beyzumem benim 3 doğum olacak heyecanla bekliyorum üstelik normal doğum o acı inanki bebek doğduğu gibi unutuluyor 😇😍😊
pink_fairy Beyzumem seni neler bekliyor bilmediğin için bence kendini korkutma anı yaşa inşallah kolay bir doğum olur 👍
Pambix Beyzumem benimde yaklaştıkça korkularım artıyor.. sezeryan Olcam ve Dr spinal tercih et dedi ama o ayaklarımı kendimi hissedememe hissizlik durumu tedirgin ediyor ya kendime gelemezsem ayaklarım açılmazsa diye 🙁 tek korkum bu