İyi akşamlar,
Ben yeni doğum yaptım arkadaşlar korkulacak birşey yok. Kimseyi dinlemeyin sadece doğum sırasında doktorunuzun ve ebenizin söylediği şekilde ilerleyin . Ben sabah 7 de girdim doğuma 9 da meleğimi kucağıma aldım. Allah sizede böyle güzel doğum nasip etsin. Şuan sadece hamileliğinizin tadını çıkarın. 😊