@Merve_s Benim de ilk gebeliğim ve 10+3 haftasındayım. Dün rutin kontrolüm sırasında doktorum ultrason sırasında ense kalınlığının olması gerekenin çok üstünde olduğunu 4.2mm olduğunu söyledi. Down sendromu, turner sendromu kalp rahatsızlığı gibi hastalıkların habercisi olacağını söyledi. O an ben kendimden geçtim tabi duyduklarıma inanamadım. Hemen bi perinatologa gitmemi test yaptırmamı söyledi. Aynı gün perinatologa gittik o da 3.4mm ölçtü. Bu hafta icin fazla olduğunu söyledi. Bir hafta sonra azalmis mi artmis mi diye tekrar bakacakmış ve sonraki hafta da CVS testi yapılacak. Normale donme ihtimali de var ama %20 oranında dedi. Dünden beri mahvolmuş durumdayım. Bir hafta nasıl geçecek, neler olacak düşünmekten kahroldum. Rabbim hepimize sağlıklı evlatlar versin insallah