Merhaba, 12+4 gebeyim sabah doktora gittim ense kalınlığı 2.87 çıktı doktor ense kalınlığı yüksek dedi. İçime sinmedi başka doktora gittim. O da 3.02 dedi yüksekmiş. 3.200₺'ye %99 doğruluk payı olan bir test varmış onu yaptırıcam birazdan fiyat yüksek ama napalım 10 günde sonuçlanıyormuş. Aynı durumu yaşayan var mı sabahtan beri çok moralim bozuk 😢