Burcuyasa Ne güzell yaa ikizz bebekk 😊😆Hep bir ikizlerim olsun istemişimdirr bizdede genetik ama ikinciye artık bakalımm..Kayınvalidem benim izimden geliceksin demişti daha yeni hamile kaldığımı öğrendiğimde onunda en büyüğü kız sonraki ikiz erkek 😁 Eşimde ikiz annemde ikiz abimin eşide ikiz teyzemlerde ikiz anaannemde ikiz 🤣🤣 doluu doluu..Banadaa duaa et vallahii ikizz bakımı zordur ama Rabbim her türlü kolaylığıı veriyorr biraz konuyla alakasız birşekilde girdim ama böyle post görünce dayanamadımm ☺️☺️🙈🙈