Mnlycck Hayal_et07 şuan bebeğim kasığımda hissediyorum hareketinden değil ama elimle dokunduğumda üst kısma göre sert orası 16+5haftalık hamileyim bu arada
Hayal_et07 Mnlycck Hiç bilmiyorum ki normaldir herhalde zaten sizin haftanıza göre oralarda olması lazım sanırım
Aysegul9371 Hayal_et07 ya ben daha hissetmiyorum 17 deyim ilk gebelik 22 ye kadar vakti varda acaba nasıl bir his hareket edince ne hissediyorsunuz yani vurma şeklinde mi gıdıklama şeklinde mi seyirme şeklinde mi nasıl ☺️🤭
Hayal_et07 Aysegul9371 göbeğimin alt kısmında içerde kurt kıvrılıyor gibi hissettim ilk 17. haftada içerde kaydığını bariz hissetmeye başladım 😊 Elinizi karnınıza koyunca içerde bildiğin minik bir şey hareket ediyor 😍
Zeysezer Aysegul9371 minik minik pıt pıtlar oluyo iki defa da kanat çırpar gibi his oldu bugün de karnımın altında tam ortası semsett ve orda bi baskı diğer taraflara dokunuyorum normal yumuşak
Hayal_et07 likapalar1 Evet artık daha fazla hissedersiniz hele tatlı şeyler yediğinizde ımmmm😍🥰 17. haftada daha çok anlarsınız
Hayal_et07 FusunF Benim ilk hareket 16′nın içinde oldu toplanma dediğim ise 17deyken olmuştu. Ama kişiden kişiye değişir tabii ki