Hayal_et07 4,5 aylık hamileyim hareketleri hissetmeye başladım. Bugün bebek hafif sol tarafta toplanıp sertleşti sonra geçti geçen günde olmuştu bu normal mi? Başına gelen var mı?
FusunF Hayal_et07 o toplanmamı acaba bende nefes alırken orda sert birşey varmış gibş hissediyordum 2 gün sonra 16 haftalık olcam
Prensesiminyolculugu Hayal_et07 benimde oluyor çok normalmiş eğer şiddetli ağrı sancı vs yoksa tabi.. benim kızım günde dört beş kez topanmazsa rahat edemiyor sağolsun 😅
Hayal_et07 Zeysezer ay korktum ama ya 😬 inşallah normal bir şeydir ilk hamilelik olunca böyle oluyor 🙈
Hayal_et07 FusunF dışarıdan bakınca bile bir tarafa doğru toplandığını hissediyorsunuz orası sert oluyor dokununca
Hayal_et07 Prensesiminyolculugu yok hiç ağrı sancı olmuyor sadece taş gibi sertleşiyor hemen geçiyor zaten. Bilmediğim için korktum
Mnlycck Hayal_et07 benimde oluyor doktora söyledim kasıklarımda şişlik oluyor bir tümsek oluyor gibi sanki dedim erken ama magnezyum eksikliğin olabilir dedi ilaç verdi
Hayal_et07 Mnlycck kasıklarımda değilde bebeğin olduğu bölgede hissettim. Eğer çok olursa doktoruma söylerim bende
Aysobaciniz Hayal_et07 yeri geniş olduğu için sağa sola toplanması olabilir normal dir, o haftalarda top gibiydi oğlum 😂 bi sağa bi sola kaydırırdı kendini, sonra orda taş gibi kalırdı
Mnlycck Hayal_et07 şuan bebeğim kasığımda hissediyorum hareketinden değil ama elimle dokunduğumda üst kısma göre sert orası 16+5haftalık hamileyim bu arada
Hayal_et07 likapalar1 Evet artık daha fazla hissedersiniz hele tatlı şeyler yediğinizde ımmmm😍🥰 17. haftada daha çok anlarsınız