Smk canım ben 19 yasındayım ve 15 tane yumurtam toplandı 5 tane 1.kalite 5 gün embriyom olusmustu ilk transferim 2 tane taze embriyo idi tutmustu daha sonra düşük oldu bu ikinci denemem öncesinde histeroskopi oldum ve tekrar 2 tane dondurulmuş embriyom vardı tuttular şükür 1 tane daha dondurulmuş embriyom var hastanede doktor bana transfer yapmadan önce 30 yas altına genelde tek embriyo transfer ediyoruz dedi ama senin bünyen kuvvetli 2 tane transfer edelim dedi tamam dedim senin yasın kac bu arada kacıncı denemen?