Merhaba kızlar, 5 gün önce yumurta toplama işlemi yaptırdım toplamda 16 yumurta elde ettik bunlardan 8i embriyo oldu ve 3. Gün iki tane iyi kalite 3. Gün embriyosunu dondurduk dediler bugün 5. Gün tekrar aradılar ve geri kalan 6 embriyonun gelişiminin istedikleri gibi gitmediğini transfer için dondurulmuş 3. Gün embriyolarından kullanılacağını söylediler şuan rahim dinlendirme yaptırıyorum bir sonraki adetimden sonra transfer yapılıcak, bu 3. Gün embriyolarının tutma ihtimali nedir, daha önce tüp bebekle 3. Gün embriyosu ile halime kalan var mı acaba?