papatyaanneee Ben de 26 haftalık hamileyim, şu ana kadar 3 kilo aldım ama bundan sonra çok alırsın diyorlar. Siz 26dan sonra yediniz mi yoksa dikkat etmenize rağmen yine de kilo mu aldınız acaba ? Benim hiç iştahım yok da o yüzden buna rağmen çok kilo alır mıyım diye merak ediyorum