Melike Gebebirii bende o haftalarda 11 kilo almıştım şuan 2 kilo almışım🥲 ama bebek+suyu +ödem falan diyerekten avutuyorum şuan kendimi 🤫 🙊
ruhanadagdelen likapalar1 evet ya eşim doktora sordu bu kıza vitamin serum falan yazın kız bişey yiyemiyo dedi. Doktorda hiç yemesin bebeğe zararı yok diyo. Bebek ondan aldığını alıyo. E alıyo ki ben bu haldeyim. Normal doğum istiyorumda bu kiloyla nasıl olacak bilmiyorum
Nihanus ByzM ilk hamileliğimde 18 kilo aldım şak diye verdim doğumdan sonra 😅 şimdi ikinciye gebeyim 3 aylık 5 kilo verdim hayret normalde ilkinde daha ilk aylardan alıyordum
Kumsallina95 Nihanus bende öyle olsun kilo vermedim ama sabit ikinci hamileliğim 74 ile başladım 3. Aydayiz 74 devam enteresan 😘🤰
defnes_mom Doğurdum ama hala buradayım içinizi biraz olsun rahatlayım 😂 tam 17 kilo almıştım bir ay oldu daha 10 kilom gitti 🥰 Sezeryan doğum oldu doğumdan sonra bol su içtim hem sütünüz çok oluyor hem de ödem atılıyor ☺️ buraya yazmak istedim 😘
Haticefatma01 ByzM suan ikizlerim 20+1iz 3kilo aldım bu sürecden sonra alırsın dedi doktorum zatn kiloluydum 77kiloyum🤣
Mamasita Haticefatma01 bu ben Benimde ikiz😂😂73 el hamile kaldım 11 haftalığım 75 olmuşum doktorum kızdı 😂😂 kilo ver dedi nasıl vericem
MelH ByzM 30 hafta 5 kilo aldm daha fazlada almam sanıyorum diyabetten dolayı diyetteyim vallahi keşke hastalığım olmasada herşeyi yiyebilsem isterse 20 kilo alım bence hiç dert etmeyin
durukusunannesii ByzM 38+2 yim 11 kilo aldım en cokta 2. Trimester de bulantılarım bitip bebiş büyümeye baslayıp iştahım açılınca aldım öyle beslenmeme dikkat ettigimde söylenemez😂 3. Trimesterde fazla almadım ben hatta son 1 aydır hiç kilo almadım bebiş büyüdüğü halde 🤷🏼♀️
DenizveKumsal Sanırım benden çok alan yoktur. 24 haftalık 20 kilo aldım 😂 doğuma kadar totelde 30 almış olurum ilk gebeliğimde de 30 kilo almıştım maalesef.
Sedadgr DenizveKumsal 12 haftalık hamileyim bende şimdiye kadar 7 kilo aldım daha gidiyor bakalim doğuma kadar kaç olacak
ByzM likapalar1 aynı benimde öyle sonumu hiç iyi görmüyorum ama doktorum zayıf olduğum için normal diyor kilomu