Zuzununannesi01 ben hormon tarihlilerimi yaptırmıştım 2-3 ay deneyip olmazsa tedaviye başlayalım demişti benim doktorumda dalında uzman tüp bebek doktoru. Sadece gittiğim hastane kurumsal özel hastane (acıbadem) ve birinden duymuştum rahim filmi 2,5 diye başka hastanelerde anestezili 1250 idi yani başka hastanede çektirebilirsem bende artık tedavıye başlamak istiyorum heray beklemekten sonu hüsran olmasından çok üzülüyorum