Asun1254 Ben araştırma Hastanesi’nde yaptırdım.Normalde aşılama ücreti 1600 TL + ilaç ve iğne masrafı.Ama benim doktorum dışardan özel geliyordu.O yüzden bi o kadar da ona ödedim.4000 TL yı buldu benim ilaçlarla.Tabi muayene ücretleri dahil değil.300 TL de muayene ücreti var.Onu da eklersem 5000 TL yı buldu.Doktorumdan çok memnun olduğum için yine olmazsa eğer 2. Aşılama ve tüp bebeği de kendisinde yaptırıcam canım