LivaLiva ben de kesinlikle sağlık açısından düşünülmesi kanısındayım ama keyfi sezaryen yapanlar için de garipsiyorum. Çünkü bu kadar insan doğal bir şekilde normal doğum yaparken ay ben çok korkuyorum diyerek sezaryen isteyenler var. Korkulacak bişey olsa insanlar ikinci üçüncü yani sonraki doğumlarını da mı normal yapar. Ben tüplerimi bağlatmak istiyorum sırf bu yüzden gönülsüz sezaryen olacaktım. Doktorum normal doğumdan sonra da yaparız göbek deliğinden girer bağlarız deyince dünyalar benim oldu. Yani normal doğum yapabileceğimi öğrendiğim için güller açtım. Sezaryeni olması gereken normali de korkunç bişey gibi görenler için söyledim ben. Yoksa tabi ki sağlığı tehdit eden bir durum varsa normal diye tutturulmaz asla. Sezaryenle de normalle de dünyaya bir can getiriliyor evlat sahibi olunuyor doğum şeklinin ne önemi var. Allahım herkese hayırlı doğumlar nasip etsin. Ama dediğim gibi hiçbir sorun olmayıp da ben normalden çok korkuyorum diyenler de o kadar değil. dün teyzem sezaryen doğum yaptı sakın sen yapma diyor çevremde sezaryen olup da öneren kimse görmedim ben. Kendim yaşadığım için normali biliyorum çekilen sancı yaşanan acılar bebek çıktığı an bitiyor geriye bebeğinle güzel rahat vakit geçirmeye başlamak kalıyor. Teyzem dün doğumdan sonra çok acıyor diye ağladı bebeği alamadı o yüzden gördüklerim dolayısıyla bende sezaryenden çok korkuyorum.