HticeAkan canım o korku bende oldu panik var birde acaba ben olur hareket ederse büyürse nasıl olur şimdi de içimde hareket etmeyince niye hareket etmiyor diyorum 29+1 şuan ve her hastaneye gittiğimde heyecandan tansiyonum düşüyor nasıl doğurcam diyorum yani bende de var ama bir yandan da evimin neşesi huzuru mutluluğu olacak sevdiğim adamdan yavrumuz olacak diyorum yani eger kötüyü düşünürsek çok korkarız aklıma getirmiyorum lan şu kadına bak bu da doğurmuş normal dediğim o kadar insan var cesaretlendiriyorum kendimi allahım hakkımızda hayırlısı neyse sağlıklısı neyse onu versin hepimize dua edin bol bol rahatlayın 😍