metehaninannesiii evet kilolu bebekler için daha çok gerekiyor canım ama 39. Hafta geç değil. Benim bebişte kilolu 38+3 te yapılacak çatı muayenesi. Biraz da kasılmalarına göre karar veriyorlar. Normalde bana 36.haftada kasılmalarım çok olduğu için yapacaklardı daha sonra kasılmalarım azaldığı için 38.haftaya attılar canım. O yüzden doktor herşeyi değerlendirerek karar vermiştir. Son zamanlarımız korkuyoruz ister istemez ama inşallahhh herşey bir çırpıda sağlıkla olur diyelim 🙏🏼🤗