Asil28 GamzeDurmus geçmiş olsun Rabbim tez zamanda sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah isteyen herkese 🙏 4 ay olacak yarın kürtaj olalı. Henüz hamile kalamadım. Geçtiğimiz iki ay değerlendiremedim bu ay değerlendirebildim. Rabbim nasip ederse bu ay olur inşallah 🙏 kürtaj olup 20 gün sonrasına hamile kalan arkadaşım var. Genelde çevremdekiler 2. veya 3. Ayına hamile kalmışlar. Benim doktorum bana korunmamamı söylemişti.
GamzeDurmus Asil28 sağolun inşallah Allahım size nasip eder bu ay, bu ay olmazsa en kısa vakitte hayırlısıyla inşallah. Benim de daha 4 gün oldu iyileşemedim hala kanamam da yok ama enfeksiyon varmış o yüzden doktor bir sey söyler bakalım 🤲🏻
GamzeDurmus Denyfk inşallah Allahım isteyen herkese nasip etsin tez vakitte hayırlısıyla bende doktorumla konusup ona göre bir yol izlicem inşallah çok sağolun sizde sağlıklı bir şekilde Allah’ın izniyle kucağınıza alın 🤲🏻