Bfduam Merhabalar arkadaşlar, nasılsınız? Sülük yaptıranlar burada toplanabilir miyiz? Bazı ağrılarım varda sizde de olmuş muydu istişare edelim.
Gamzenur124 Bfduam kasıklarıma koydurmustum canım. Bir iki gün hafif sızlama olmustu ara ara onun dışında herhangi bir belirti yaşamadım
lara2605 Bfduam sülüğü eltim yaptırmıştı gebelik için değildi farklı bir kadınsal rahatsızlıgı vardı sülüğü yaptığı ay kara parçalar düşmüştü ben tiksinmem kardeş gibiyiz bana da atmıştı tüm dış iç genital organları temizlendi
Bfduam Gamzenur124 kasığa hangi noktalara atıldı? Benim göbeğin hemen iki yanı ve dört parmak kadar altında. yarın bir hafta olacak af edersin gaz, içlerde sancı gibi oluyor. Diğer yere konulduğundanda belki olabilir.
Gamzenur124 Bfduam aynı yerden bahsediyoruz canım benimde öyle her iki tarafa da koyuldu. Belki senin bu kadar yoğun olmasının nedeni özel bölgeye de konulduğu içindir ama belirti aynı endişen olmasın
Bfduam Gamzenur124 olabilir canım o bölgeye kondurunca çarpı iki.olabilir belirtide Sana neden konulmuştu bebek düşüncesi için mi? Faydasını gördün mü?
Gamzenur124 Bfduam ben diyabet için senede 2 defa yapıyorum tarama hacamatı bu defa çok fazla ödem çıkmıstı bundan 1 2 ay önce yaptırmıstım en son. Ödem fazla olunca diğer çakra bölgelerine de yapalım dedik pıhtılaşma ve ödem attı yumurtalık bölümlerinden biraz rahatlamıstım pco vardı bende halen devam ama ağrı falan olmuyo adetlerimde en azından
Bfduam Gamzenur124 geçmiş olsun, aa hocam siz misiniz nikin rakam kısmına yeni dikkat ettim:) şifa olur inş 🤲
Bfduam Gamzenur124 nikin ilk kısmından var, sonraki rakam kısmıyla anladım:) Nasılsın görüşmeyeli iyisin inş? Düzene girdi mi adetin her pco da düzensizlik yok gerçi. Düzenli hacamat/ sülük yaptıran bi tanıdığın düzene girmişti.
Gamzenur124 Bfduam :) çok şükür canım iyiyim sen nasılsın? Aynen benim adetlerim hep düzenli hormonlarda sıkıntı yok sadece kist var ne hikmetse.. Çok fayda gören duydum bende hacamat dolayısı ile diyabetten kurtuldum şükür. Zaten peygamber efendimizin sünnetlerinden biriymiş Dr. Aidin Salihin kitabında da yer alır. Hiçbir şifa niyetine değilse bile yılda 2 defa haset ve nazardan korunmak için yapılmalıdır diye bahseder gerçekten etkileri çok büyük
Bfduam Gamzenur124 diyabetten kurtulma hamd olsun çok buyuk nimet olmuş. Onun bir çok ceşidi var iğneli olandan degildiniz di mi? Kaç seans hacamatla bitti? Kist olgunlaşmamış yumurta olan di mi pco dan kaynaklı olan? Kaç cm?
Gamzenur124 Bfduam 3 seansta bitti hamd olsun 2 tarama genel 1 çakra bölgelerine detaylı yaptırdım tarama ile beraber. Evet canım iğneli olan çizilen varya kesici aletle onunla ve yapan kişi dua ederek yaptı sürekli iki tarafında abdestli olmasına özen gösterdik hamd olsun şifa oldu.. Evet olgunlaşmamış yumurtadan bahsediyoruz biriken atılamayan basit kist aksine her ay yumurtlama da görüyorum. Çok küçük olduklarını söylediler 4 mm altıydı yanlış hatırlamıyorsam
Bfduam Gamzenur124 Bende iki kez tarama yaptirdım ve sonunda sülük. 4 cm den fazlası sıkıntıymış hocam, Bebek sürecindeyseniz alışıksınız hali hazırda hazır bulunuşluk var, o bölgeye de düşünülebilir mi?
Gamzenur124 Bfduam 4 cm altı şükür ama yine de etkisi var demek ki aslında çok istedim o bölgeye yaptırmayı ama nasip olmadı sürekli bi eksiklik gidemedim devamında şimdi doktorumda normal yolla hamile kalmamam gerektiğini söyleyince tam kaldım yani cesaret edemedim
Gamzenur124 Bfduam yok canım kalmamalısın dedi yine düşük veya boş gebelikle sonuçlanır üzülürsün kendini yıpratmaya gerek yok dedi. İlk gebeliğim boş gebelikti o nedenle direkt genetik tüp bebek önerdi
Bfduam Gamzenur124 gecmiş olsun canım. Her hamilelik bir olmaz, sıkıntı tespit edildi mi testler yapıldı mı neden boş gebelik olduğuna dair?
Gamzenur124 Bfduam kesinlikle öyle ama korktum işte aslında pek bir sıkıntı yoktu pıhtılaşma vardı çok az sonra bi değer gösterdi 15.kromozomda çok hafif kırılma var düşük yapma nedeni dedi kaldım öyle bişey diyemedim
Bfduam Gamzenur124 burda benzer durumda olan arkadaşlar var (pıhtı) post açıp istişare edebilirsen içiniz rahat eder hocam.
Gamzenur124 Bfduam aslında mantıklı da sormustum burda bir arkadasa oda genetik tanılı tüp bebek önerdi