Yasminaydemir gokcekocyigit07 Anne karnında ölü doğum olduğu için testler yapiliyr bidha olmasın diye benim doktor soyledi
Yasminaydemir gokcekocyigit07 Maşallah ins sağ saglim kucağına nasip etsin rabbim ins bende hamile kalırım sağ saglim kucağıma alırım
Yasminaydemir GamzeDurmus İstediğin zaman kalırsın sen erken kaybetmişsin beklenen gerek yok benim kuzenimde kaybetmişti hemen hamile kaldı
Sermec27 Yasminaydemir evet genetik test pıhtılaşma testi bağışıklık testi falan yapıldı ama temz cıktı
gokcekocyigit07 Yasminaydemir ben yaptırmadım zaten benim bu 6.gebeliğim daha önce kimyasal ve kürtaj yaşadım genetik test yapıldı ama ölen kızımda bir sorun yoktu son anda oldu.
Yasminaydemir Sermec27 benimkide sebebi yok herşeyi güzeldi doğal ölüm benimkide ama kaynnam doktoru suçlu buluyor doktor değiştirdim o yuzdn
Sermec27 Yasminaydemir hersey takdiri ilahi olacak olanın önüne geçemeyiz rabbim bizim meleklerimize bu kadar ömür vermiş imtihanımız böyleymiş rabbim sabr versin bizlere tekrardan aynı acıyla sınamasın inşallah bizleri 🤲
Yasminaydemir Sermec27 Amin ins hemen ikinciyi istyrum bu sene bitmeden çünkü benimki hayla yeni unutamyrm
Sermec27 Yasminaydemir eskise de unutamazsın ki 18 ay oldu oğlumu düşünmediğim tek bir gün tek bir an yok tekrardan oğlum olmasına rağmen rabbim sabr versin ben 6 ay korundum sadece sonra rabbim nasip etti cok şükür