Başınız sağ olsun bende1 Kasım 2020 de 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle kızımı kaybettim, zorunlu sezaryan oldum, lohusalıktan 2 ay sonra hamile kalmışım, korunuyorduk, sürpriz oldu, şimdi hasretle bu kızımızı bekliyoruz, Allah büyük vardır bir nasibimiz🤲 normalde doktorlar en az 2 yıl diyor ama her şey kısmet. Hakkımızda her şeyin en hayırlısı olsun.