History86 Günaydın kızlar sabah sabah suyum geliyor sanırım bir anda gelmedi ama iki oldu iç çamaşırı değiştiriyorum ve ıslanıyor ped koydum şimdi.hemen hastaneye gitmeli miyim sancımi evde çekip gitmek istiyorum acaba olur mu
edabazin History86 canim evde beklememelisin bence suyun geldikten sonra bebegin koruma bariyeri bi nevi azalıyor enfeksiyon kapma riski artıyor bu yüzden ne olur ne olmaz hastaneye git cnm Rabbım sağlıcakla evladını kucağına almayı nasip etsin inşallah darısı bana olsun bende 39+3üm ne gelen var ne giden
2-prensesannesiii History86 Benim.gece 3 te suyum gelmisti ama ben anlayamamıştım yine de her ihtimale karşı duşumu aldim temizlendim 6da hastaneye gittim hiç sancım olmadığını halde 3 cm açılma olmus ve doğum başlamış suda geldiği için gönderemem dedi suni sancı verdi 9.35 te de kızım doğdu 💜 siz hastaneye bir gidin
Esmabozkurt History86 evde bekle ben kizim da suyum geldi direk hastaneye gittim suni sanci taktılar 18 saat sanci çektim en son sezeryan a aldilar sancini evde çek orda seni mahvediyorlar
History86 edabazin Ama tamamen suyum gelmedi hani bir anda boşalır derler ya öyle olmadı o yüzden dedim beklesem mi öyle durdurmayacak sancimda yok ..bu arada 40+0 im ben..çok teşekkür ederim seninde birkaç güne gelecek desene🤗
edabazin History86 canim bazısı fışkırir gibi gelir bazısı sızıntı şeklinde sen yinede doktoruna git derim hem acilde acilmanada bakarlar benimki ne zaman gelir bilmiyorum sadece kasigimda ağrı var şuan
Glsm_1 History86 aynen yinede gitmelisinz suyun azlığı da enfeksiyona sebep oluyor bende öyle olmuştu gitmedim az az geliyor diye doktor acil sezeryana aldı tuvalate falan oturdukca sızıntı şeklinde gitmiş. Doktora gidin o bakar zaten suyun iyider yada azalmış der
Busra333 History86 ay hadi insallah saglıkla gelsin dünyaya sizin de su gibi gelsin geçsin doğumunuz… umarım e kolay şekilde 😊
History86 2-prensesannesiii bende senin gibi yapmayı düşünüyorum..ilk doğumda suyum tam gelmeden gittim hastanede suyum geldi 4 saate doğum yapmıştım.simdi biraz evde çekeyim diyorum kadın doğum hastanesi devlete gidicem neyle karşılaşacağımı bilmiyorum tedirginim evde biraz acilmam artsın istiyorum.risk mi aliyorum bilmiyorum
2-prensesannesiii Busra333 kendi sancimdan daha kolaydı 😂 3.5 saatte doğurdum yani . İkinci kızım da kendi sancimla yaptım o daha uzun sürdü .
History86 edabazin açılmama baksalar kesin dogururum çünkü ilk doğumda çatı baktılar ağrı sızı sıfır 3 cm acilmam vardı velhasıl o doğumu tetikledi o gece doğurdum
History86 Busra333 ben ilk epiduralle yapmıştım doğumu 4 saatte olup bitmişti epidural rahatlık valla
2-prensesannesiii History86 Ama ben 3 saat sonra gittim yani evde fazla beklemedim sancimda yoktu emin olmak için gittim.
History86 Esmabozkurt aynen bende suniden korkuyorum o yüzden gitmek istemiyorum..şuan az az var öyle durulmayacak gibi değil çıkıp biraz yurusem mi diyorum.
History86 2-prensesannesiii bende kalkıp kahvaltı falan hazırlayıp bir gidicem olmadı biraz oyalanayim ev halkı uyansın diye bekliyorum
History86 History86 2-prensesannesiii benimde ilk doğumda hafif hafif geldi anlamamıştım sancılar vurunca gittim 4 cm di