Damlada91 Bende son 2 aydır 3 4 gün az az oldum normalde en az 5 6 gun sürer meger prolaktin hormonum yuksekmis bi baktir istersen cnm hem hamile kalmayada genelde engel oluyor yüksekse
Hafsaramazan Alparslaninannesii benim adetim de aynı senin gibi oluyor normalde ilk defa ben de 4 gün görmüştüm az az şeklinde yeni evliyiz yaa ilişki falan ne alakaysa düzenim bozuldu zannediyordum ondan sonra adet falan görmedim 8 aylık hamileyim inşallah seninde öyle olur canım haber ver merak ettim şimdi
o1anneadayi Alparslaninannesii benimde böyle olmustu normalde 1 hafta süren adetim 4 gun sürmüştü sonraki ay adet günümde hamile olduğumu öğrendim sende olabilirsin canm
ikincibebekgeliyor Alparslaninannesii olma ihtimali var canım benim de hamile kaldığımda hep kısa sürüyor🙈