Alparslaninannesii Kızlar benim adetim genelde 1 haftadan az sürmez 7-8 gün sürer bu ay 4 gün sürdü neden sizce
Aminegul Alparslaninannesii bazen düzenslizlik oluyor test yapin yada doktora gidin burda ne yazsak yalnis olur
Ilkayy Alparslaninannesii canım yerleşme kanaması olarak düşünüyorsan adet gibi gelmez yerleşme kanaması ve sen 4 gün demişsin adetşn düzensiz olabilir ben bazen 1 ayda 2 kere adet oluyordum
Gamzeee__ Alparslaninannesii kuzenimden de dün haber aldik normal adet den az 3 gun gelmiş aksam gebelik testi yapti 2. Çizgi silik vardi bugun. Kan verecek🥰
Alparslaninannesii Gamzeee__ ama adet kanaması gibi baya geldi 4 gün sonra kesildi 😅 biraz dhaa beklicem umitlenmek istemiyorum
tandirella001 Alparslaninannesii yerleşme kanaması da olabilir rengi açık pembe gibi diğer adetlerine göre farklı bi miktarda ise, doktora gitmelisin bence
Semanurozgan Alparslaninannesii benim de adetim normalde 5 gün sürüyordu ama son adet olduğum tarihte 3 gün sürmüştü bende kuskulanmistim meğersem diğer ay hamile kalmışım o yüzden inşallah sizde öyle olursunuz
Ilkayy Alparslaninannesii bende diyorum ki canım olabiliyor bazen BÖyle benimde olamazdı oldum birkere
Gamzeee__ Alparslaninannesii himmm anladim canim gecenlerdede konuştuk seninle yeni evlisin daha normal bekarlikdan evlilige rahim 6 ayda toplaniyormus hayirlisi olsun olur daha yenisin💙