Edera Biz zefenkampse de oturuyoruz, ıjsselland diye bi hastane de doğum olucak bu arada kan değerleirm de çok düşük olduğu için doğum da kesin hastanede olmak zorundaymış
sena26 Edera 5 sene oldu. ama galiba sizin amsterdam tarafinda mi? yakin sayılmayız ya benim tillburg tarafindaym
Edera sena26 ya benim korkularım var 22 eylül tahmini doğum tarihi bebeğin ama o zaman a kadar doğuramazsam hastanede kendileri doğurtturuyormuş ve öyşe olmasını da istemem 😶🌫️