Benimbebegim Minikpandam1 2 şişeden fazla içmemek gerekirmiş ben 2 tane içiyorum 33 hafta bitmek üzere faydası olduğunu da düşünüyorum kramplar için 🤭
melegim_ve_ben Minikpandam1 Ben günde iki tane içiyorum.Hem magnezyum açısından hem de severek icebilecegim en zararsız içecek bu Adana sıcağında.32+3 haftaligim bu arada.