Esraz tüp bağlanmasıyla söylediklerinizin hiç alakası yok. Tüp bağlandıktan sonra herhangi bir acı hissedilmez. Saydığınız diğer belirtiler de görülmez tamamen normal hayatınıza devam edersiniz çünkü rahim aldırmıyorsunuz sonuçta yumurtalıklarda yerinde o yüzden bir sorun olmuyor