Emineso Meralcnbz kusura bakma diger yazdiklarini okumadan yaxmisim😀benim tupumun biri alindi laparoskopiyle o yuzden sezeryan diyince bi afalladim
Meralcnbz Bebek9 Yok canm estagfurllah aynen oyle Rabbim verdimi veriyor bunada sukur Rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah🤲🏻
Gonul_enes Meralcnbz o nasil oluyor ya ..acaba acilmami uapti tupler, siz ne zaman baglatmistiniz ki tuplerinizi
Esenburhan123 Gonul_enes kıl kadar dahi yapışıldık varsa kanalda hamile kalınma ihtimali oluyor tüp bağlatmada
Meralcnbz Gonul_enes bir sene once kitle ameliyati olmustum ozman sag yumurtam alinmisti sol tarafida baglattim galiba ipler gevsemis hamile kalmisim
Mucizebebek3 Meralcnbz Yumurtalık olmayan taraftaki tüpten mi hamile kaldınız yani? Bir umut kendim için soruyorum sağ tüpüm yok da sağdan yumurtladığımda da sol tüp onu kapar mı diye😅
Meralcnbz Mucizebebek3 yumurtalik olmayan degil diger yumurtaligimdan kalmiism canm doktorum oyle dedi tek yumurtadan kaliniyor zaten
aryabaran Meralcnbz Meralcnbz sağ taraftaki tüp bağlı mıydı peki yoksa sadece sol tarafı mı bağladılar. Eğer sağ tüpün açıksa soldan gelen yumurta sağdaki tüp tarafından yakalanıyor o şekilde gebe kalmışsındır
Gonul_enes Meralcnbz benim bildigim iple baglanmiyor, kelepce gibi biseyle baglaniyor ama olacagi varmis olmus
Meralcnbz aryabaran evet canm sag tupu acik birakmislar sol tupu baglamislar soldaki tup sagdaki yumurtaya gondermis sprmi ve oyle kalmisim mucize gibi birsey dedi doktor
Aylin2011 Meralcnbz Allah kolaylık versin canım benimde 3. Gebelik ama ikiz hamileyim 4 çocuk olacak bende çok tedirginim bundan sonra da ikiz filan olursa diye
Meralcnbz ilknurum61 ozmanda menepoza giricem ama oyuzden istemiorum daha yasim cok genc zaten sinirli bi yapim var menepoza girersem ne olurum bilmem
Betl Meralcnbz Bencede canim kesin cozum bul kocan ceketini atmış kalmışın 😄 Allah’ta çok büyük yardımcın olsun 2. Çocuk napcaz diye korkuyoruz sen bu yaşta o kadar çocuk
Meralcnbz AnnesiyimM53 bagliyim zaten canm tek yumurtam var zaten digeride bagli ama yine hamile kaldim oyuzden korkuyorum ya hamile kalirsam diye