Suzan-mustafa55 tek stres yaşayan hamile sen değilsin gibi düşün . Hamile kalmadan önce çok sigara içen biri olarak söylüyorum canım da çekiyor hala ara ara ama bebeğe kıyamam. Bu bir seçim gibi geliyor bana . Eğer sigara yi bırakamayacagimi bilseydim coçık yapmaz sigara içerdim. Cevremdekilerde soruyor bu kadar zaman içmedim birakirsin belki diye bende hiçbir zaman bırakma düşüncesi olmadi seviyorum da içmeyi . Doğurup emzireyim tekrardan azaltmış şekliyle içecegım. Bu arada 33. Haftadayım.