Aylin2011 Anonim2015 Ben de çok seviyorum yakınımda yok annemin hala kızının ve amca oğlunun çocuklarında var bana kısmet oldu Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
Annekusum Anonim2015 benimde 3.bebegim 25+4 🤗 bir kizim.bir oglum var buda kız Allah cumlemizin bebegini saglikla kucagimiza aldrsın 🤗🤗😍
Emine1906 Benimde 3. Gebeliğim 29. Haftadayım bi kızım bi oğlum var bi oğlum daha olacak allah nasip ederse
Sibel0330 Anonim2015 bende 3 cü hamileligim 12 +4 haftalık cinsiyet erkeğe benziyor denildi bi oğlum bi kızım war benimde 🙂
dertist Anonim2015 benim canim iki kizim var oglum olucak 13 haftalikken ogrenmistim degismedi 30+1 suan