bilnazo68o benim var ama yok komşu kimseye güvenemem güven problemim var bu TV de çıkanlar yaşanılanlar yüzünden oğlunuz kaç yaşında bilmiyorum ama kızım 3.5 yaşına girecek doğum zamanı eşim tek çocuk ve annesini kaybettik 😔 teyzesi falan da yok bı babası var babasına da bırakamam çünkü anlamaz çocuk bakımından benim ailem 30 dk mesafede 2 abim evli annemler de var ama aileme kırgınım o yüzden anneme de bırakmak istemiyorum doğumdan sonra gelip sevmek görmek isterse gelir doğumda haber vermeyi düşünmüyorum bu yüzden özel hastanede yapacağım doğumu eşim ve kızım yanımda kalsın diye inşallah bı aksilik çıkmazsa doğumhane çocuk için uygun olmayabilir hele normal doğumda bı de Dr lar almaz sanırım ama rabbim inşallah bir kolaylık verir