Susamtanem2 bırakacak kimsem yok evet. Bitane komşum var güvenebileceğim oda yaylada burda değil. Eşim tarafına asla güvenipte bırakmam. Zaten öyle samimi de değilim aynı yerdeyiz ama uzağız öyle diyim. Öyle birşey olırsa oğlumu götüreceğim çok arsız ni cocuk değil. Heralde diyorum bazen Doğumhane de oğlum yanımda olur 😁😁. Kendi annem Ankara dan gelecek bakalım haftaya onu bekliyorum dört gözle o gelene kadar birşey olmazsa inşallah. Eşimde gel diyince gelecek il dışında çalışıyor. Zor ama başa çıkmaz zorunda kalıyor insan. Sizin kimse yok mu gelecek edecek falan