BurakFadimeDnmez Melikesiiiiii bende 35+1 haftalığım nst de sancım ve kasılma çıktı hastaneye yatış yapıldı doktorun 10 gün beklese yeter dediği Doğum için mi
Melikesiiiiii BurakFadimeDnmez evet canım doğum için söyledi nst de 1 tane sancım vardı normal herşeyim ama kanala girmiş
YaSeEeeee Melikesiiiiii 🤣🤣🤣🤣 en güzeli ben öğlene kadar uyuyorum sonra hergün süpürme silme yapıyorum toz çamaşır falan sonra duş alıp tekrar yatıyorum, sürekli tetikteyim doktora göre 38 bana göre 36 haftalık ebe her an gelebilir dedi yaramaz oğlum 😍😍
Asli91 Melikesiiiiii bende 36+2 yim.Bugün kontrolüm vardı aşağıya inmeye başlamış dedi doktorum.Çatı muayenemide oldum hiç bişey hissetmedim 😊 Yalnız doktorum haftaya seminere gidiyo o yokken gelir diye korkuyorum😬