Melikesiiiiii 35+6 günlük hamileyim bu gün kontrole gittim doğum kanalına girmiş 10 gün beklese yeter dedi doktorum 🙏🏻 Sizin kanala girdikten ne kadar sonra doğum oldu 🧐
YaSeEeeee Melikesiiiiii ne şanslısın benim 36 hafta hergün kafasının yeri değişiyor dua ediyorum kanala girsin diye, bir arkadaşımınki kanalda 33 te girmişti şimdi 37 olacak doğmadı canım durur merak etme
Kadze Melikesiiiiii arkadasımın 28. Hagtadan bu yana iğnelerle tutuyorlar bebegi 35i doldurdu artk gelse de sorun yok diyor doktoru 36da sezeryanla alcaklar en kötü korkma riskli bi dönemde dglsn allah saglkla kucagına almayı nasip etsn
Betllll Melikesiiiiii sennkinn erken gelesi var demmeki 😇 sabırsık pıtırcık 🙏🏻 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah cnm 🙏🏻
Melikesiiiiii YaSeEeeee ay iyi o zaman bende 10 gün daha beklesin diyince korktum dopurcam mı diye 🤭😅
MucizemE Ay bende duş ediyorum kanala girsin diye kanala girince hemen Doğum olmuyor korkma sadece kendini yorma kanala girmesi için birşey yaptın mı kendi mi girmiş ☺️
Melikesiiiiii Kadze 32. Haftada bi erken doğum riski yaşadım ama 2 iğne ile durduruldu umarım gününde gelir 🙏🏻🙏🏻😘
YaSeEeeee Melikesiiiiii inşallah canım sen yine de yorucu şeyler yapma zamanında gelsin bebeklerimiz ❤️🙋♀️😀😀
Melikesiiiiii Betllll sağlıkla gelsin de 🙏🏻🙏🏻 Hamile kaldığımdan beri 38. Haftada doğurcam görürsünüz diyordum😂 2 hafta sabrederse mutlu son😍😍 Allah sizide meleğinize kavuştursun🧡🧡🧡
Betllll Melikesiiiiii bende öle diyorum hep haftası dolmadan erkenden doğurcam görürsünüz diyorum 😂😂 baklm 34 teyiz biz dha bu hafta öuaynede az buçuk bişeyler belli olur inşallah 😇
ArifeAhmet Melikesiiiiii kanala girdiğini sen hissediyomusun canım 😊 bende merak ediyorum girdimi acaba diye acaba kendim anlayabilirmiyim😊sende ne gibi belirti var
Melikesiiiiii ArifeAhmet kasığımda baskı hissediyorum canım düz yatamıyorum birde 10 dk da bir tuvaletteyim bi tek bunları hissediyorum doktora sorduğumda da kanala girdiği için dedi 🤗🤗🤗
YaSeEeeee Melikesiiiiii 🤣🤣🤣🤣 en güzeli ben öğlene kadar uyuyorum sonra hergün süpürme silme yapıyorum toz çamaşır falan sonra duş alıp tekrar yatıyorum, sürekli tetikteyim doktora göre 38 bana göre 36 haftalık ebe her an gelebilir dedi yaramaz oğlum 😍😍