Dilek58 Pambix birazda sancısı vardı sanırım dün çünkü hiç yazmazdı memeden kaçmayı birde hiç bırakmadan ikisinde emdi damla damla gelince sinirlendi galiba çok teşekkür ederim canım bol bol emzirmeye devam edicem
Pambix Nimet-efebspnr38 Yok yok sutunuzun azalması aylık kilo kontrollerinde anlaşılır zaten kilo almasından..memeler terbiye olunca dediğin gibi eskisi gibi dolgun olmaz yumuşak olur ama süt bebeğe yetecek kadar gelmeye devam eder siz gönül rahatlığıyla emzirin😊