Dilek58 Hayırlı olsun Rabbim sağlıklı büyütmeyi nasip etsin inşallah ❣️
Bende 43 gün önce 12 temmuz da doğum yaptım aynı şekil başlarda göğüslerim aşırı şiş oluyodu sert süt çok var hissi veriyordu elhamdülillah yokda degildi son bı haftadır göğüslerim yumuşadı aynı şekilde düşünmeye başladım ve tecrübesiz her anne gibi ilk bulduğum sağlık çalışanına yapışıp sorular sordum 🤣🙈 bebeğimi kontrole götürdüğüm zaman bebek hemşiresi ne danıştım oda yumuşak gogusdede aynı süt miktarının olduğunu söyledi sertlik yumuşaklık fark etmiyor dedi
Ya hasta olduğunuz dan sebep geri itiyor göğsünüzu veya çok farklı besin tükettiğiniz zaman da yapabilirmis birde çocukların büyüme atakları oluyormuş onlara denk geldiği zamanda meme den geri itme yasanilabiliyor Muş ogrendiklerim bukadar 🤣🤣 İnşallah bian önce duzelirsiniz bolbol emzirelim ❣️