Kuzucccum Nrokc kesinlıkle dut pekmezi 👌 benımde ılk aylarda vardı onu ıctım her gün/gece çok şükür ıyı olduk . Aklınızda bulunsun 😊
Busraya Nrokc direk serumları var ilaç vs hikaye eczaneden sanırım alınıyor 300tl gibi fiyatı var serum şeklinde alıyorsunuz araştırın kardeşim yükletti bu şekilde anında yükseliyor
Busraya Boncugummmm uzun süredir kansızlık vardı canım ya hap ya da şurup tarzı şeyler yazıyorlardı pekmez vs öyle kansızlığa aşırı iyi gelen şeylerde değil iyi bir doktor buldu anında çözdü işi evet doktor demiş devletteki doktorlar demiyor ama canım özele gitti ordaki doktor demiş zaten ücretli alınan birşey canım yani bir eczaneye ve doktorunada sor o serum 1yıl gidiyormuş rahat normalde sabahları uyanamazdı kansızlıktan şuan erkenden kalkıyor
Boncugummmm Ozzseda bnde aynı seklde önemsemıyordum depolarım boş kan 9 düşüyor. Bna çölyakmsn acba dedı bakın dedım bakmadılr hamıle oldgmu ögrendm szede byle birsey dediler mi kanszlıkla alakalı
Ozzseda Boncugummmm bana da Akdeniz anemisi olabilirsin yükselmiyorsa değerlerin dedi ama bakılmadı daha ne olduğunu bilmiyorum canım
pikachuu Boncugummmm akdeniz anemisi genetik dogustan gelen bi hastaliktir ve bebekken ortaya cikar. Eger ki tasiyiciysa yeni ogrenilebilir ve ne yaparsan yap kanin cok fazla yukselmez ne yazikki ben de anemi tasiyicisiyim😔
emiras59 Elfelf475 limonlu pekmez içemem sanırım ama diğerlerini bende yiyorum pekmezi tahinle tüketiyorum
Emine_clk01 Benimde aylardır düzelmeyen kan seviyem sabit kaldı ne düşüyor ne yükseliyor o kadar ilaç kullanıyoruz nerdeyse her gün kırmızı et tüketiyorum pekmeze su karistirip içiyorum kuru üzüm yiyorum hiç etki etmemiş anlamadım