Esmayy388 Kubra5538 ama gidince konuşacağım ben 9 aydan fazla süredir muayenelere oraya gidiyoruz yeni gebelerine uygulasın bu kadar olmaz doğuma kalmış 5 gün yeni öğrendik bizde kendimizi ona göre ayarlamıştık çok gerildim
Beril123 Esmayy388 AA sizin çok az kalmış umarım kolayca ve sağlıklıca kucağınıza alırsınız güzel haberlerinizi bekliyoruz 🙏🏻 Konuşun sizde bi isterseniz ücretleri
Kubra5538 Esmayy388 sizin bayağı az kalmış bişeyler yaparlar bence benim Aralık sonu o yüzden mecbur yeni fiyata göre hareket edicem
Esmayy388 Beril123 pazartesi gideceğim korona testi için size bahsettikler mi o testler paketin içinde mi acaba
Esmayy388 Haticebt aaa gözünüz Aydın siz ne zamandır gidiyorsunuz ne kadar ücret ödediniz ben pazartesi gideceğim hem test hemde konuşmak için
Haticebt Esmayy388 teşekkür ederim darısı başınıza inşallah.. Ocak ayından beri gidiyordum ben 4+3te başladık doğumla taçlandırdık.. biz paket fiyatlarını erken konuşmuştuk, vip paket 9500 TL ödedik…
Haticebt Esmayy388 bu arada benim doktorum Cemal bey değildi Elif hanımdı.. ama doğum paketleri doktordan doktora değişmiyor diye biliyorum