Beril123 yani kesin bir tarih olmasını istedim gidince stres oldum benimki idrar kaçırmadan o ihtimallerden değil de ıkınamam mı acaba diye aklıma geliyor sancı çekip sonucu yine sezaryen olmasın diye karar vermiş gibiyim artık %90 sezaryen olacak hayırlısıyla doktorda beni dışardan gören biri bu doktor sezaryeni savunuyor der ama doğruları söylüyorum ben dedi şimdiye kadar hiçbir sezaryen olan gebelerim pişman gelmedi bana çok kararsız kaldıysanız sezaryenı öneriyorum ben dedi