zytn dmr177 ya benimde haftaya ikili testim var 11+4 olcak nasipse.çok merak ediyorum bize de söylese birinden biriniii çok sevincem 😍 ne güzel öğrenenlerin merakları gitti gözünüz aydın 😊
GulsahK zytn biz de 11+4 üz yarın ikili tarama var 🙂 eğer birşey çıkarsa cinsiyetle ilgili haber veririm sana da 🙂🙂
mrvgun ZeynoBati hayır hatta dedi ki bacağını açmasına gerek yok, iç sistemden anlaşılıyor yüzde yüz kız dedi 🤗 perinatologlar herhalde daha iyi anlıyolar.. o doktora giden tüm arkadaşlarıma da 12. Haftalarda cinsiyet söyledi ve hepsi doğru 😊😊💕
GulsahK zytn şu an her iki cinsiyeti de taşıyorlarmış. Bekleyeceğiz bakalım süre çok ama 😑 senden De haberlerini bekliyorum 🙂