irem merhaba 13+3 olduk, cinsiyetini öğrenemedik henüz. Bulantım çok az ama mide kazınmamdan dolayı sürekli bişeyler yiyorum. Sürekli bebeğim iyi mi diye düşünüyorum ben de, hareketlerini hissedebildiğimiz haftalara bi gelseydik🙏 Eskişehirdeyiz bu arada