Aslihn07 İlk gebeliğimde düşük yaşadım ona gidiyodum sonra 2. Gebeliğimin başında yakın diye başka hastaneye gittim ama murat beydeki ilgiyi bulamıyınca geri ona döndüm kesinlikle murat beyi düşün derim çok ilgili alakalı Instagramdan bakabilirsin hesabına o kadar pozitif bir insanki doğum videolarını izledikçe normal doğuma hevesim artıyo