Kuzucccum Yaa bebiş doğdu butonu gelmiş beklemıyordum yenı farkettım yanlışlıkla basacaktım hahaha 😂😂 bugün ıtıbarı ile 38 haftalık olduk yakındır kızımın aramıza katılması 🥰 sağlıkla o günlerı de görürüz ıns 🙏💓
Kuzucccum Yamacin-Annesi ıns kuzum ama her hareketlerine bin şükür naısl mutlu oluyor ınsan onlar tekme atınca hareketlenince 🥰
Kuzucccum KbrAtbs AA çok erken 😬 vardı öyle arkadaşlar erken gelen . İnsan cıddıye alıyor doğacak her an dıye 😂😂
Yamacin-Annesi Kuzucccum evet ilk defa 3 gün önce hissettim oğlumu heran hissetmek istiyorum artık sürekli gözlerim dolu dolu aradım eşime söylüyorum 😂😂 çok başka birşey annelik🥰
Kuzucccum Yamacin-Annesi hele bide sonrakı haftaları gör can acıtıyor güldürüyor jnsanı o minik naısl bunalrı yapar dıye çok hoşuna gıdıyor ama hareket ettıkce 😻🥰
KbrAtbs Kuzucccum Doktorum böyle kilo almaya devam ederse sezeryan yaparım dedi. Eğer zorunlu sezeryan olmazsa 40 41 beklerim gibi geliyor bakalım nasip 🤗 Sağlıkla gelsinler de
Kuzucccum Esan erken gelmesı kötü ya bugün dıye diye gelmiyor çocuk 😂🤷♀️ İçime hep doğumum 38 de olur dıyorudm eşime, nasıp butona imiş hanı gelmedı dıyor🤣🤣
Kuzucccum hepoyleolurzaten klasik bilinenleri yapıyon mu canım , düşünme aslında ummadık anda gelırr 😆
hepoyleolurzaten Kuzucccum yapıyorum 🤪 ya bugün yatak odasını temizledim dip köşe belki doğumumu da tetikler diye ağır kaldırıp indirmeden tabii ama hareket halindeydim sürekli 😅