Bende özelde Doğum yapıcam Bağkur borcumuz vardı muayenelerde hep analık indiriminden yararlandım Doğum parası ise çok pahalı sezaryan olucam SSK varsa 3,5 yoksa 5,5 dediler hemen borcunu ödedi eşim ca şimdi sigortalı görünüyorum sizde imkanınız varsa yatırın ve yararlanın