Yamacin-Annesi pandemiden dolayı Bağkur borçlularına yıl sonuna kadar sağlık hizmeti veriliyor diye biliyorum. Muayene de sadece 7 lira gibi bi ücret ödemişti şehir hastanesine yakınım aynı durumda kan tahlilleri vs ücretsizdi. Birde bahsedilen analık hakkı durumu var . Yani ücret çıksa bile çok cüzi şeyler olur özelle kıyaslanamaz, hastaneye danışın tabi ..