Tugbaumit aysegul_01 ben evlendim 1 ay sonra hamile kaldım 😂 22 yaşındayım hiç pişman değilim oğlumla büyüme fikri bana çok cazip geliyor açıkcası😂💙
Deletedmom0067 aysegul_01 var cok sukur 4 tane gorumce hepside kardes gibi kardeslermden daha ote hatta ama olmasalar bile tek basima yapabilcgime ianniyorum:)
Sarella aysegul_01 18 yasımda kızımı kucağıma aldım şuan 21 yaşındayım 17 haftalık hamileyim bence yasın güzel genç anne olmak güzel birde sorumluluk sahibi olacağın için daha bir verimli olmalı insan 😊
Reyhanazra 29 yaşındayım 3.gebeliğim kızım 11 yaşında oğlum 18 aylık ve şimdi 30 haftalık tekrar hamileyim sürpriz bebek
Ardanyal Haticekale bende aceleci davrananlardanım😂 19 yaşımda 1. Oğlumu aldım.... 23 yaşında 2. Oğlumu aldım... 29 yaşımı dolduracam🙈 ve inşallah 25 gün sonra kızımı alıcam kucağıma.... ❤️👩🧔❤️ 💞👱♂️👦👧💞
Sema99 aysegul_01 22 yaşında evlendim 23 yaşında kızıma 24 yaşında oğluma anne oldum şuan 26 yaşındayım üçüncü bebeğim oldu oda 29 günlük ilk ikisi isteyerek oldu üçüncü gebeliğim sürpriz oldu bize hapla korunurken hamile kaldım bunuda hamdolsun bebek rızkı ilr gelir büyük kızım 2.5 yaşında oğlum 1.5 yaşında