Bende 37 de başladım. Fakat hurmayı tekli sayılar ile yemeniz daha uygun.(1-3-5) Hem Efendimizin sünneti. Hemde hurmayı tek sayı yerseniz şekeri karbonhidrata çeviriyor ve enerji veriyor çift yerseniz (2-4-6)şeker potasyuma çevriliyor ve böbreklere zarar verebiliyormuş. Ayrıca acve hurması daha faydalı diye biliyorum. Sabah aç karnına yenilirse zehirden falan koruyormuş. Tabi fiyat olarak biraz daha pahalı. Bende günde 5 ila 7 tane yiyorum. Çok seviyorum çünkü. İnşallah herkese şifa olsun.