Minicikkiz hiç yürümedim hamileliğim boyunca yattım. Alışveriş için iki üç kere dışarı çıktım hemen yoruluyordum. Kansızlık falan vardı. Doktorum da yavaş yavaş yarım saat yerine 10 dakika yürü evin içinde yürü her insan bir değil demek sen çabuk yoruluyorsun dedi.
Sonra erken risk çıktı yasak herşey lavoba dışında. Herkes “sen hep yattın normal yapamazsın, sezeryan olur” dedi
Ama ben normal yaptım😁
Sakıncası yoksa yürüyün tabi ama kasmayın kendinizi de hayırlı doğumlar 🤲🌺